• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 354اخبار امروز : 0
2

نمایندگان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها از جامعه شورایی برای شرکت در روز قدس دعوت کردند

  • کد خبر : 5666
  • 16 فروردین 1403 - 18:44
نمایندگان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها از جامعه شورایی برای شرکت در روز قدس دعوت کردند
حضرت امام روح الله با نگاه الهی خود توانستند صدها میلیون مسلمان را حول محور قدس و مردم مظلوم فلسطین متحد کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی، نمایندگان این شورا در شورای عالی استان‌ها از جامعه شورایی استان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَالَّذِينَ

إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْيُ هُمْ يَنْتَصِرُونَ «شوری- ۳۹» و آنها كه هر گاه ستمي به آنها رسد، تسليم ظلم نمي‏‌شوند و ياري مي‌‏طلبند.

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان فلسطین است. حضرت روح الله با نگاه الهی خود توانستند صدها میلیون مسلمان را حول محور قدس و مردم مظلوم فلسطین متحد کنند. جنایات سفاکانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به ویژه در ماه‌های گذشته دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد به طوری که قیام‌ها و خیزش‌های مردمی در سراسر این کره خاکی سبب بروز چالش بنیادی برای این رژیم گردیده تا جایی که اسرائیل به وحشت افتاده و نابودی خود را لحظه شماری می‌کند. خباثت اخیر رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق سوریه و به شهادت رساندن سرداران، سربازان و مستشاران نظامی کشورمان که همواره در خط مقدم مبارزه با صهیونیست بوده اند سبب خواهد شد تا امسال روز قدس پرشور تر از سال‌های گذشته در سرتاسر دنیا برگزار شود. نمایندگان شورای اسلامی خراسان رضوی در شورای عالی استان ها ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی از جامعه بزرگ شورائیان استان دعوت به عمل می‌آورد تا دوشادوش سایر اقشار مردم عزیز استان به همراه خانواده خود در راهپیمایی بزرگ روز قدس امسال که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار میگردد شرکت نموده و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه این رژیم جعلی که روزهای پایان حیات خود را سپری میکند با صدای بلند و مشت‌های گره کرده فریاد بزنند.

حاجی‌بگلو ؛ احمدی‌زاده ؛ شکفته

نمایندگان شورای اسلامی خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=5666

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.