• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 354اخبار امروز : 0
2

عملکرد خوب مسئولین سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات ها خواهد شد

  • کد خبر : 5601
  • 22 اسفند 1402 - 11:32
عملکرد خوب مسئولین سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات ها خواهد شد
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در بیست و یکمین اجلاس شورای استان با بیان اینکه خراسان رضوی در حوزه مدیریت شهری و روستایی نمونه کشور است، گفت: ما در استان ۸۸۰۰ هزار عضو شورای شهر و سه هزار دهیار داریم که همگی در امر انتخابات مشارکت فعال داشتند.

موسی الرضا حاجی بگلو رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی در بیست و یکمین اجلاس رسمی این شورا ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، افزود: این حضور حماسی، پیروزی نظام و انقلاب بود و مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی خطاب به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی در پیش دارند و باید با مطالبه گری صحیح و قانون گذاری دقیق، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت عملکرد خوب منتخبین و مدیران اجرایی، گفت: اگر عملکردها خوب باشد، مردم در انتخابات های آینده نیز مشارکت خواهند کرد و شاهد تداوم این پیروزی بزرگ خواهیم بود.

حاجی بگلو در پایان از اصحاب رسانه به خاطر نقش آفرینی در افزایش مشارکت مردم تشکر کرد و گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق و شفاف، در این امر مهم نقش بسزایی داشتند.

در این اجلاس در احکامی جدا گانه الیاس تقدیسی زاده مدیر روابط عمومی شورای اسلامی استان،  به عنوان “مشاور نایب رییس شورای عالی استانهای کشور در حوزه منابع انسانی، مدیریت و آموزشی“، سید متین رضوی به عنوان ” مشاور نایب رییس شورای عالی استان ها در امور فضای مجازی”، حسین دست افشان و محسن منفرد مهدی راه چمنی به عنوان “مشاور رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی” منصوب شدند.

 

همچنین در این اجلاس از خبرنگاران برتر در پوشش اخبار شورای اسلامی استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=5601

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.