• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 354اخبار امروز : 0
1

در پی اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار، رییس و اعضای شورای اسلامی استان بیانیه‌ای صادر نمودند

  • کد خبر : 5659
  • 14 فروردین 1403 - 12:48
در پی اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار، رییس و اعضای شورای اسلامی استان بیانیه‌ای صادر نمودند
جنایات اسرائیل خبیث سبب وحدت و یکپارچگی بیشتر جبهه‌های مقاومت اسلامی در جهت از بین بردن این غده سرطانی در منطقه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی، در پی اقدام تروریستی اسرائیل جنایتکار، رییس و اعضای شورای اسلامی استان بیانیه‌ای صادر نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ(آل عمران ۱۶۹)

با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و عزاداری‌های مردم شریف استان در سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)، شورای اسلامی استان خراسان رضوی تجاوز جنگنده‌های رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق سوریه و به شهادت رساندن سرداران و مستشاران نظامی کشور عزیزمان را به شدت محکوم می‌نماید. این نخستین بار از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون هست که رژیم منحوس و غاصب اسرائیل به طور مستقیم و آشکار اقدام به حمله و تجاوز به کنسولگری ایران که بخشی از خاک جمهوری اسلامی در کشور سوریه محسوب می‌شود نموده که این خود نشان از شکست‌های سنگین و جنون آمیز این رژیم جعلی و جنایتکار در مواجه با جبهه مقاومت دارد و سبب وحدت و یکپارچگی بیشتر جبهه‌های مقاومت اسلامی در جهت از بین بردن این غده سرطانی در منطقه خواهد شد. در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت فرزندان کشورمان به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده معظم این شهدا، همرزمان ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی، در این شب‌ها و روزهای عزیز و پربرکت آرزوی نابودی اسرائیل و دشمنان اسلام و مسلمین را دارد.

رییس و اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=5659

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.