• برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 357اخبار امروز : 0
7
در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد رقم خورد

کارت زرد سخنگوی شورای شهر مشهد به شهردار

  • کد خبر : 4600
  • 25 خرداد 1401 - 7:45
کارت زرد سخنگوی شورای شهر مشهد به شهردار
حاجی بگلو گفت: ما داد می زنیم که دولت چرا از بانیان وضع موجود استفاده می کند، ولی در شهرداری این اتفاق می افتد. کسی را که مدرک و سابقه تحصیلی اش با حوزه کاری اش مرتبط نیست منصوب میکنند.

چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد جنجالی تر از همیشه برگزار شد.
اولین کارت زرد را موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای شهر مشهد و نماینده شهرستان مشهد در شورای اسلامی استان خراسان رضوی در قالب سه تذکر به شهردار مشهد داد.
وی با گلایه از بلاتکلیفی معاونت شهرسازی شهرداری مشهد اظهار کرد : 9 ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره گذشته است، تا چه زمانی باید این حوزه بلاتکلیف و رها باشد؟ شورای شهر درباره ساختمان‌های ناایمن شهر دغدغه دارد و متولی این حوزه، معاونت شهرسازی است ولی معاون شهرسازی نداریم.
همچنین وی با انتقاد از اتخاذ نشدن تدبیر مناسب برای رفع اختلال سامانه من کارت گفت: متاسفانه این موضوع مشکلات بسیاری را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ایجاد کرده که شهرداری باید در سریع ترین زمان ممکن، تدبیر و چاره‌اندیشی مناسبی در این خصوص داشته باشد. مشکل من‌کارت حل نشد، می‌توانستند کارت خوان بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: ما داد می زنیم که دولت چرا از بانیان وضع موجود استفاده می کند، ولی در شهرداری این اتفاق می افتد. کسی را که مدرک و سابقه تحصیلی اش با حوزه کاری اش مرتبط نیست در سازمان اتوبوس رانی منصوب می کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از انفعال روزنامه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری مشهد نیز انتقاد کرد و گفت: به شهردار تذکر جدی می‌دهم، در مجموعه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری، فضای داخلی شورا و مصوبات را انعکاس نمی‌دهند و تنها 2-3 نفر را پوشش می‌دهند.
حاجی بگلو ادامه داد: می خواهم بدانم که آیا باید دردصحن علنی اقدام مقتضی صورت گیرد، برخوردی شود یا اتفاق ناگواری داشته باشیم تا تدبیر مناسب در این خصوص اندیشیده شود؟

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=4600

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.