• برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 357اخبار امروز : 0
4
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت

لایحه تسهیل شرایط پرداخت نقد، تقسیط و تهاتر بدهی‌ مودیان تا ۲۵ اسفند در شورای شهر مشهد تصویب شد

  • کد خبر : 5461
  • 10 بهمن 1402 - 13:38
لایحه تسهیل شرایط پرداخت نقد، تقسیط و تهاتر بدهی‌ مودیان تا ۲۵ اسفند در شورای شهر مشهد تصویب شد
حاجی بگلو با اشاره به صد و سومین جلسه شورای شهر مشهد مقدس گفت: لایحه دو فوریتی با موضوع تسهیل شرایط پرداخت نقد، تقسیط و تهاتر بدهی‌ مودیان تا تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری هم در این جلسه به تصویب رسید.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی و سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگار صدای شورا در مشهد، با اشاره به تصمیمات شورای شهر مشهد مقدس در خصوص عوارض مجوزهای ساختمانی گفت: در جلسه شورای شهر مشهد، عوارض مجوزهای ساختمانی سال ۱۴۰۳ با حداکثر ۳۲ درصد افزایش نسبت به سال جاری، تصویب شد.

 

حاجی‌بگلو تصریح کرد: لایحه دو فوریتی با موضوع تسهیل شرایط پرداخت نقد، تقسیط و تهاتر بدهی‌ مودیان تا تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری هم در این جلسه به تصویب رسید.

 

وی افزود: لایحه تسهیل شرایط پرداخت نقد، تقسیط و تهاتر بدهی مودیان به مناسبت اعیاد رجبیه شعبانیه و دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حداقل پرداخت نقدی در تقسیط مطالبات شهرداری مشهد مقدس بابت صدور مجوز و گواهی‌های ساختمانی، از تاریخ لازم الاجرا شدن این مصوبه تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری در حوزه های ۱ و ۲ درآمدی به میزان ۲۰ درصد و در حوزه های ۳ ۴ و ۵ درآمدی به میزان ۱۰ درصد تعیین شده است.

 

سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس اضافه کرد: بر این اساس متقاضیان برای صدور پروانه و پایان‌کار تنها ۲۰ درصد مبلغ را می‌پردازند و باقی مبلغ در ۳۶ ماه قابل تقسیط است. فرصت این طرح محدود بوده و صرفا تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ قابلیت استفاده دارد.

 

رییس شورای اسلامی استان‌ گفت: لایحه اعمال ماده ۹ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی و عمرانی در محدوده حدفاصل توس ۷۴ و ۷۶ برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی هم در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر تصویب شد.

 

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=5461

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.