• برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 357اخبار امروز : 0
7
در دیدار مهدی نجم الدین رییس کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی استان با مدیر کل صمت خراسان رضوی

ارائه راهکارهای حوزه صنعت، معدن و تجارت با کمک شوراهای اسلامی

  • کد خبر : 5037
  • 21 دی 1401 - 1:23
ارائه راهکارهای حوزه صنعت، معدن و تجارت با کمک شوراهای اسلامی
در دیدار رییس کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی استان خراسان رضوی بر استفاده از ظرفیت شورای اسلامی استان، به عنوان کانون و نقطه عطف در امر تسهیلگری در حوزه صنعت معدن و تجارت تأکید شد.

رییس کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی استان خراسان رضوی با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان دیدار کرد

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان خراسان رضوی، مهدی نجم الدین رییس کمیسیون صنعت و معدن و نماینده شهرستان سبزوار در شورای اسلامی استان، با امیر رضا رجبی مدیرکل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

استفاده از ظرفیت شورای اسلامی استان، به عنوان کانون و نقطه عطف در امر تسهیلگری در حوزه صنعت معدن و تجارت، فراهم نمودن ارتباطات نزدیک اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی با شورای اسلامی این استان برای استفاده از آن بعنوان یک اهرم درجهت رفع موانع سرمایه گذاران از وجود شوراها، از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بشمار می رود.

 

حضور نماینده‌های شورای شهرستان در کارگروه صنعت و معدن شهرستان ها به منظور شناسایی پتانسیل های صنعتی ، معدنی و مشکلات و مطرح کردن آن ها در جلسات استانی، هماهنگی صنعت و معدن استان خراسان رضوی با شوراهای اسلامی استان در خصوص جلوگیری از خام بری معادن و ایجاد حداقلی کارگاههای تبدیل سنگهای معدنی کم عیار به پر عیار در منطقه مذکور به منظور استفاده از بیکاران و نوجوانان در ایجاد اشتغال زایی، از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار است.

 

در این نشست در خصوص همکاری صنعت و معدن و تجارت استان خراسان رضوی و شهرستان ها در جهت شناسایی معادن،صنایع و همکاری اتاق بازرگانی استان در جهت شناسایی سرمایه گذاران وارائه لیست آن به اعضای شورای استان مربوط به همان شهرستان به منظور پیگیری شوراها و مراجعه معدن داران و سرمایه گذاران برای راه اندازی کارگاههای تولیدی ،کارخانه و فراهم نمودن زیر ساخت های مورد نیاز با پیگیری از دستگاههای مربوطه و تسریع در رفع مشکلات، بحث و تبادل نظر شد.

 

در پایان این جلسه مقرر گردید جلسه ای در اوایل ماه آینده با حضور اعضای کمیسیون صنعت و معدن و سایر اعضای شورای استان که تمایل به حضور دارند با رجبی مدیرکل صمت استان برگزار گردد.

پایان خبر

لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=5037

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.