• برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 357اخبار امروز : 0
7
یاداشت

عدم وجود درآمد پایدار مشکل عمده شهرهای کوچک

  • کد خبر : 1745
  • 12 آذر 1399 - 11:08

سید مهدی موسوی / نماینده داورزن در شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت : مشکلات شهرهای کوچک عمدتاً ناشی از عدم وجود درآمد پایدار و ضعف مدیریت و کمبود نیروهای متخصص است. این کمبودها در مناطق محروم در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، به ویژه اقتصادی و صنعتی که همگی اشتغال و رفاه را در پی خواهد […]

سید مهدی موسوی / نماینده داورزن در شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت :
مشکلات شهرهای کوچک عمدتاً ناشی از عدم وجود درآمد پایدار و ضعف مدیریت و کمبود نیروهای متخصص است. این کمبودها در مناطق محروم در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، به ویژه اقتصادی و صنعتی که همگی اشتغال و رفاه را در پی خواهد داشت.
شورای اسلامی استان می تواند در تامین درآمدی، محوریت موضوع را بر عهده گرفته و کمک به توسعه‌ی پایدار شهرهای کوچک و روستاها، در اصل کمک به کاهش مهاجرت‌ها به کلانشهرها و عدم تمرکز گرایی و حتی کمک به اقتصاد کشور (در تولیدات روستا و …) و از معضلات اجتماعی و … پیشگیری نماید. این کمک می تواند به صورت ارائه‌ی لایحه از طریق شورای عالی استان  که خود پارلمانی از دل مردم می باشد، به گوش خانه‌ی ملت و دولت برسد، تا نگاه ویژه ای به مناطق توسعه نیافته و کم برخوردار داشته باشند. متاسفانه برخی از تصمیمات مدیران ارشد استانی برای مناطق گرفته میشود که هیچ‌گاه نظرات کسانی که با پوست و استخوان خود در این مناطق، مشکلات و دردها را لمس کرده اند گرفته نمی‌شود. شورای عالی استان نقش بسیار مهمی در این تصمیمات کلان می تواند ایفا نماید. رسیدن به این اهداف پیش بینی شده حمایت های بالادستی مسئولان را می‌طلبد.
لینک کوتاه : https://shorarazavi.ir/?p=1745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.